אלבום חדש אורי פיינמן

on
אורי פיינמן דיסק חדש
אורי פיינמן דיסק חדש

אורי פיינמן – חבר – הוציא דיסק חדש, שיר ראשון מתוך אלבום חדש מזה 12 שנים
מילים ולחן: פבלו רוזנברג
כותבים עליו: אם נצטרך להגדיר את שנות התשעים מבחינה מוסיקלית בשתי מילים, הן ללא ספק יהיו אורי פיינמן.  הזמר הצעיר שהפך לתופעה סוחפת כבש בן לילה את ליבו של עם ישראל עם קול חם, מרגש וסוחף ועם בחירת שירים רומנטיים.
ההצלחה הגדולה הגיעה עם יציאת אלבומו הראשון ובחירת הציבור בו לזמר השנה של שנת 1990. שנה מאוחר יותר נבחר לקבל את פרס תפוח הזהב. בשנים 1993-1995 הוציא שלושה אלבומים עם חידושים לשירי האהבה הגדולים של ישראל, ובסך הכול במהלך עשר שנות קריירה הוציא תשעה אלבומים (כולל אוסף להיטים) שחמישה מהם הגיעו למעמד אלבום זהב ושלושה למעמד של אלבום פלטינה ויותר.
בחזרה אל 2009, 12 שנים מאז הוציא אלבום חדש, משחרר אורי פיינמן אל תחנות הרדיו סינגל חדש מתוך אלבום חדש, עשירי במספר. את 'לא לקחתי שום דבר' כתב והלחין פבלו רוזנברג.
אורי פיינמן: "נפגשתי עם פבלו לראשונה בתחילת הקריירה של שנינו, ומאז אנחנו בקשר. פבלו הוא אחת הסיבות לכך שחזרתי להקליט. העבודה איתו הייתה תענוג גדול. לשמחתי פבלו בחר לקחת חלק ולהיות מעורב בכל תהליך עשיית השיר".
מלבד פבלו רוזנברג כתבו לאלבומו של אורי פיינמן מיטב היוצרים שאפשר למצוא:  שלומי שבת, יוסי אזולאי, ירון כהן, איתן גלס, רן אביב, יוסי גיספן וחמוטל בן זאב. באחד השירים באלבום ישנו דואט בין אורי ובין הזמרת המוכשרת מורן אהרוני וכן שיתוף פעולה מעניין עם הזמר ליאור אלמליח.
אורי פיינמן: "מאוד מרגש היה לחזור לאולפן. אני מרגיש כאילו מדובר בהוצאה של אלבום ראשון. לאורך כל השנים ניגשים אלי אנשים ושואלים אותי מתי אני חוזר להופיע ומתי ישמעו שירים חדשים ברדיו. אני מאושר שסוף סוף מתאפשר לי לספק את מבוקשם".

לצפייה בקליפ

לאתר הבית של הזמר אורי פיינמן http://uri-fineman.com/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *