טיול קניון הבזלת ו נחל תבור

טיול קניון הבזלת ו נחל תבור

טיול קניון הבזלת ונחלי תבור, חוויה מושלמת בגלבוע. ביום יפה של תחילת האביב, יצאנו לטיול בנחל תבור שבגלבוע , השנה עשינו את המסלול בכיוון הפוך. מסלול מעגלי לשמורת נחל תבור וקניון הבזלת שבגליל התחתון. 7 ק"מ ב 3.5 שעות, מתחיל ומסתיים ביציאה האחורית של קיבוץ גזית, מסלול קליל עם עליה אחת תלולה. מסלול בסימון שבילים כחול, מפת סימון שבילים 3. מזג האוויר המושלם הביא את כולם למסלול הזה. פגשתי על הדרך חברים שלא ראיתי שנים (יעל, ציקו, שחר ושכן לשעבר מיכאל שלא ראיתי עשרות שנים). לאורך הדרך, נהנינו מהנופים המדהימים של הרי הגלבוע. האזור פורח בשלל צבעים, והפריחה של התורמוסים הסגולים היא פשוט מרהיבה. הקניון הוא מקום קסום, עם מצוקים תלולים וערוץ נחל זורם. טיילנו בקניון בין המפלים והבריכות הטבעיות, והתרשמנו מהיופי והעושר הביולוגי של האזור.
אחרי כשלוש שעות של הליכה, הגענו לנקודת הסיום של המסלול. בדרך חזרה, עברנו ליד תל רכש, אתר ארכאולוגי שבו נמצאו שרידים של יישוב עתיק.

טיול קניון הבזלת ונחלי תבור הוא חוויה מושלמת לכל המשפחה. המסלול הוא קל , אך יש בו גם אתגרים מסוימים, כמו העליה התלולה לקניון. הנוף המרהיב והטבע הפורח הופכים את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.

טיול קניון הבזלת ו נחל תבור

טיול קניון הבזלת ו נחל תבור

טיול קניון הבזלת ו נחל תבור

 

אלבום תמונות

לאתר  / וידיאו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *