טיול ואדי ניסנאס

טיול שבת בואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ו שוק הפשפשים

טיול שבת בואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ו שוק הפשפשים, המוני אדם מציפים את השווקים לירקות פירות ומתוקים. בראש זה הפלאפל והשאורמה.
נקודת התחלה: שד’ בן גוריון 53 מתחת לגני הבאים דרך, דרך השיר. הדרך בשוק על קירות הבתים קטעי שירים של משוררים ופסיפסים שונים, הקינוח במסעדה: קפה גלידה יונק. וזה לא גלידריה זה מסעדת פועלים רומנית.
ואדי ניסנאס הוא עמק ירוק ופסטורלי שנמצא בלב חיפה. העמק מוקף הרים תלולים ומציע נוף עוצר נשימה של העיר. בתחילת הטיול, בגני הבאים, גן ציבורי יפהפה עם שפע של עצים, פרחים ומזרקות. בגנים יש  את "דרך השיר", שביל מעוצב שבו חקוקים קטעי שירים של משוררים ישראלים.
ממשיכים בסיור בואדי ניסנאס המלא בחנויות, מסעדות ובתי קפה. המושבה הגרמנית היא שכונה היסטורית יפהפייה שנמצאת בלב חיפה. השכונה הוקמה במאה ה-19 על ידי מהגרים גרמנים. המושבה הגרמנית היא מוקד משיכה תיירותי פופולרי. באזור מבנים היסטוריים, מוזיאונים, גלריות אמנות ובתי קפה.
שוק הפשפשים הוא שוק פתוח שנמצא בלב המושבה הגרמנית. השוק פתוח בימי שבת בלבד ומציע מגוון רחב של מוצרים, החל מפריטים ישנים ומיוחדים ועד עבודות אומנות. לסיום הטיול נהנים מקינוח במסעדת קפה גלידה יונק. המסעדה היא מסעדת פועלים רומנית שמגישה מגוון רחב של מאכלים טעימים, כולל גלידה תוצרת בית.

אדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ו שוק הפשפשים חיפה

אדי ניסנאס, המושבה הגרמנית ו שוק הפשפשים חיפה

אלבום תמונות וסרטונים
למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *