טיול לסיציליה

טיול לסיציליה sicilia

שבוע מצפון לדרום מזרח סיציליה

טיול בסימן של קתדרלות אוכל ושתיה, מאכלי ים, ארנצילי – שזה כדורים ממולאים באורז עם בבשר או ירקות, או בפירות ים. יין, גרפות שונות, לימונצלו וגלידות כמובן או הכל בסדר הפוך.
טוס וסע ארקיע לקטניה ומקטניה, אוספים את הרכב בשדה התעופה בקטניה ונוסעים ל מלון ב Taormina ל שני לילות במלון Hotel Elios – Via Bagnoli Croci 98, Taormina, 98039, Italy
בעל המלון איש נחמד שעזר לנו מאוד. כולל דיבור עם חברת ההשכרה לטיפול בפנצר ברכב.

בחרנו לנסוע מהשדה ל Taormina, a small town on the east coast of the island of Sicily,
טאורמינה דרך כביש ss114 לאורך החוף כשעה נסיעה. בדרך עצרנו למאכלי ים יין וגרפה. למזלנו הזמנו במלון חנייה בעלות של 20 יורו ליום. אין חנייה בעיר והרחובות צרים ביותר. במרכז העיר ככרות פיאצות וכנסיות. העיר מלאה בתיירים בחנויות מכל הסוגים וגלידריות. במרכז העיר תצפית לים וכל הרחובות מתנקזים לים.

יום שני ביקור בהר הגעש Etna –  הגענו עם הרכב עד גובה 2000 מטר. למקום שניקרא. Rifugio Sapienza . קיבלו אותנו רוחות עזות וקרות. בגלל הרוחות הרכבל לא עבד ועלינו עם משאית עד גובה של 2500 במקום 3000. מחיר הנסיעה 30 יורו לאדם. למעלה ציפו לנו רוחות עזות וקור עז. למגיעים מומלץ לבוש חם כולל כפפות וכובע גרב.


ירדנו חזרה לטראומינה לחוף הים דרך הכרמים הרבים ישר ל Isola Bella , זוג איים קרובים שניתן להגיע אליהם בהליכה במים עד הברכיים ולפעמים יותר.


בבוקר לפני שעוזבים את טראומינה הולכים לתיאטרון היוני. ממש מרשים ביחוד השילוב עם הנוף של הר הגעש Etna .


וממשיכים לעיירת חוף נוספת Cefalu . – עיירה עם אין סוף תיירים במיוחד שזה יום חג. כרגיל קתדרלה מסעדות יין גרפה לימונצלו וגלידה לקינוח. חייבים לבדוק גם גלידה בלחמניה. מנהג מקומי לגלידה.

טיול לסיציליה sicilia

בוקר חדש בצ'פלו מטפסים לשמורת Rocca , לתצפית קמים מוקדם ומגלים שהשמורה נפתחת רק בתשע בבוקר ושצריכים מטבעות למכונת כרטיסים. הצלחנו להגיע לחצי גובה ולצלם מגבוה את העיירה.

בדרך מצ'פלו לסירגוזה עוברים דרך שמורת טבע Madonie וכמה אתרים בתוכה עד להשתלבות מחדש בכביש המהיר לסירקוזה.

יום 4 עוזבים את Cefalu ונוסעים ל 2 לילות ל Syracuse כ 3 שעות נסיעה. – למלון I Marinaretti , ב Via Dell'Arsenale 1, Siracusa, 96100, Italy דרך A19/E932
אחרי חיפושים רבים ללא הצלחה צלצלנו לבעל המלון שהראה לנו שיש שלט קטן מניטורי ליד לחצן הפעמון עם שם המלון. לא מלון . חדרים בדירה צמודה לרחוב סואן. בעל המלון הסכים שנבטל ללא חיוב.
מצאנו מלון קרוב צמוד למרינה – Hotel Sbarcadero , מלון נחמד צמוד למרינה וחנייה חופשית.
בדרך לערייה Noto עברנו דרך העיירה Modica לחפש מפעל לשוקולד. מצאנו אך צריך להזמין סיור מראש. מצאנו חנות משקות נחמדה והצטיידנו בשוקולד ובגרפות.
הסתובבנו בעיירות , Modica בדרך ל Noto שמורת טבע מדהימה. הגענו והשמורה סגורה. למרות הכל, כל אלו שהגיעו כולל משפחות עם ילדים על הכתפיים יורדים לשמורה. למרות שהשמורה הוגדרה כ סגורה, לא ברור כי יש סולם מיוחד שהוצב במקום כדי לדלג מעל הגדר. –  לפי הרשום באתר הירידה והעליה יחד בין 2-3 שעות. אתר השמורה

יום 6 עוזבים Syracuse – לפני שעוזבים את העיר עוברים דרך פארק ארכאולוגי עם אמפיתיאטרון יווני ובאותו מתחם/ בפארק חצוב בסלע "אוזן של דינוזאור ענק".

ונוסעים ל 2 לילות לקטניה. למלון Eh13 luxury accommodation , Via S. Euplio 13 95124 Catania. נסיעה של שעה דרך Via S. Euplio 13 95124 Catania דרך E45/ss114 , מלון מרכזי וטוב.
בקטניה שני שווקים במרכז. שוק דגים שוקק, ושוק כללי , כמו שוק רמלה לוד בארץ. כל אחד בקצה השני של הרחוב המרכזי של העיר Via Etnea .
וכמובן מסעדות אין סוף מכל הסוגים כולל בשר סוסים המקובל בהרבה מהמסעדות. מאכל מקומי ארנצילו. כמו קובה ממולא באורז או בשר או ירקות או פירות ים או.. אפשר לאכול במסעדה Sauia בפינה מול הפארק. – בקטניה מרגישים בטוח. הרבה שוטרים מסתובבים בעיר

ניווט – אנחנו מנווטים עם google map
הורדתי off line map . והניווט די קל ומדויק.
‎מומלץ לסמן מראש את היעדים העתידיים כשנמצאים במצב מחובר (כתובות בתי המלון, מסעדות, אתרים וכו…). ואז אפשר לנווט ליעדים. גם כשאנחנו לא מחוברים ואין צורך באינטרנט לצורכי ניווט.

שיחון – בקישור,   מפת מסלול


אלבום תמונות
לעמוד הבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *