שכן זקן וחמוד

לפני כמה שנים עברתי לדירה חדשה, דלת ממולי חי לו שכן זקן וחמוד. כשכן טוב ישבנו לנו ביחד והכרתי לו את רזי האינטרנט והצעתי לו לחפש עבורו נושאים שקרובים לליבו.
הנושאים היו גלקסיות החור השחור ומערכת השמש. ישבנו לנו כך שישי אחרי שישי וחיפשתי עבורו חומרים וציידתי אותו בחומרים מודפסים לקריאה במהלך השבוע ועד למפגשנו הבא.
וכך עברו להם הימים החודשים והשנים. בשנה האחרונה התחילו לזקן סיפורים על ניסיונות להרעיל לו את המזון, על החדרת גזים לביתו וכי הוא אינו יכול לישון .
והסיפורים לא הפסיקו. כי התרופות שהוא מקבל בבית המרקחת מורעלים, כי הירקות מורעלים למרות שאמרתי לו לבצע קניות כל יום במכולת וירקן אחר. זה לא עזר. ואמרתי לו אין סוף פעמים ללכת לטיפול מקצועי.
וכך הבחור הזקן התחייל להטריד אותי באין סוף טלפונים במהלך יום העבודה השוטף על הגזים המורעלים ושאני העשה משהו להפסיק את זה.
לצערי הזקן כנראה יצא מדעתו ומשום מה הוא התחיל להגיד לי שהשיחות שלי איתו מפסיקות את ההרעלות ואת הגזים. לאחר שהתחלתי לאבד את הסבלות קבענו שוב שאני מגדיש לו פעם פעמיים בשבוע לשיחות. יום אחד במהל העבודה הוא צלצל אין סוף פעמים וכל שנותר לי הוא לטרוק את הטלפון כדי להמשיך ביום העבודה.
המצפון מייסר כי למחרת הזקן נפטר או כנראה התאבד כי הכל שמועות ולא שמעתי את זה מצד ראשון.
חבל זקן חמוד היה וחבל ששארית משפחתו לא עשתה יותר או עם בכלל עשתה משהו עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *