נחל הירקון עשר טחנות לרדינג

טיול בנחל הירקון: מעשר טחנות לרדינג
שבת בבוקר, מזג האוויר מעולה לטיול רגלי בנחל הירקון. התחלנו את המסלול בעשר טחנות,  אתר היסטורי מעניין בו פעלו בעבר עשרים זוגות אבני ריחיים. תחילת המסלול בעשר טחנות בנחל הירקון (סמוך למפגש הרחובות בכור-שלום שטרית ופנחס רוזן שבשכונת הדר יוסף בתל אביב – יפו צמוד לאצטדיון הוולדרום לרכיבת אופניים).

מרכז הספורט הלאומי בתל אביב וולודרום הלאומי על שם סילבן אדמס

לאורך המסלול עברנו במקביל לגדות הירקון, תוך כדי שאנו נהנים מהנוף הירוק והשקט.
בפינת אבא הלל ובן גוריון אנדרטה מצבת זכרון לצליחת הירקון, בהמשך אנדרטה המחתרות והליכה בשביל יונתן
התחנה הבאה  שבע טחנות, אתר היסטורי נוסף בו פעלו בעבר טחנות קמח. המתחם כולל שחזור טחנת קינון דררות ומד זרימה ישן
שבע תחנות ירקון
השמש זרחה והאוויר התמלא בציוץ ציפורים. פגשנו מטיילים רבים, רובם משפחות עם ילדים. עברנו בשכונת בבלי, שכונת מגורים ירוקה ושלווה.
שם, המשכנו לאורך הגדה הצפונית של הירקון, עד שנכנסנו לנמל תל אביב. עברנו ליד גן הבנים, גן הנצחה לזכרם של בני תל אביב-יפו אשר נפלו במערכות ישראל.
קרוב לנמל תל אביב ממוקם גן הבנים, חורשה של עמודי זכרון מגרניט שחורים שעליהם חקוקים שמות הנופלים.
גן הנצחה לזכרם של בני תל אביב-יפו אשר נפלו במערכות ישראל.
גן הבנים - גן הנצחה לנופלים במערכות
עצרנו לנוח ולהתפעל מהנוף של נמל תל אביב ורדינג
רדינג נמל תל אביב שפך הירקון

סיום המסלול בנמל תל אביב ואיך אפשר בלי גלידה מונטנה
בסוף המסלול, התפנקנו בגלידה מונטנה בנמל תל אביב. לאחר מכן, המשכנו לאורך הטיילת בחוף תל אביב, עד לבית האופרה.

בית האופרה, אלנבי טיילת תל אביב

נראה שתל אביבים אוהבים את הטיילת שלהם. היו שם המון אנשים, מטיילים, רוכבי אופניים, רוכבי קורקינט ועוד.
לקראת הערב, הגענו לאלנבי 56, פינת טשרניחובסקי. שם, סיימנו את היום בפאב פראג הקטנה, עם בירה קרה וחברים טובים.