טיול לנחל משמר

טיול לנחל משמר

נחל משמר,  יורד את המצוק לעבר ים המלח אל כביש 90 בק"מ 235 .
מפת סימון שבילים 11
רמת קושי: מטיבי לכת, קשה ומאתגר. הטיול הכיל הכל: הליכה על המצוק, סולמות / יתדות הליכה על בולדרים בנחל, הליכה במים שבגבים ושחיה בגבים העמוקים הקרים. ההליכה בנחל בתוך קניון עמוק עם גבים ובריכות מים בגדלים ובעומקים שונים. עומקים שמחייבים שחייה.

מסלול מעגלי, בחרנו להתחיל את המסלול בעליה למצוק בסימון שבילים אדום עד למעלה משמר וסימון שבילים שחור עד לעין משמר. עין משמר,  פינת חמד עם בריכה קטנה ומפל ומצוק בגובה כ מאה מטר.

החזרה הייתה דרך הנחל בסימון שבילים כחול שמתחבר  ל ק"מ 1.5 האחרונים בסימון שבילים אדום.

הליכה של 10.5 ק"מ בכללי. התחלנו את ההליכה ב 9:00 בבוקר וסיימנו ב 17:00 אחר הצהרים. 8 שעות של הליכה כולל הפסקות . יש להצטייד בציוד הליכה במים כי הכל נרטב. לכן רצוי ללא אלקטרוניקה או שקיות אטומות למים

נחל משמר

נחל משמר

נחל משמר


אלבום תמונות

תגובה אחת Add yours

  1. אורח הגיב:

    מי שרוצה לטייל בנחל משמר מחכות לו אטרקציות, אך לא פחות גם קשיים של הליכה בשמש בסימון האדום, וחציית גבים בולדרים וסולמות לירידה\עלייה בסימון הכחול שהם אטרקצייה מיוחדת במינה אך לא ניתן לרוץ שם. לכן כדי שתיהנו כנסו לנחל 8.5 שעות לפחות לפני חשכה. כדי שתוכלו גם לעשות הפסקות, גם שחייה בגבים וגם תפילת מנחה וארוחת צהריים.אם אתם באים רק ללכת בלי לשחות או להפסיק בדרך תוכלו לעשות את הנחל ב7 שעות אם אתם צעירים ובודדים,אך ממש לא קבוצה לקבוצה זה יקח לפחות 9 שעות+. נכון ל20/04/16 בעין משמר אין כמעט מים אך בגבים יש מספיק כדי לשחות במיוחד בגב האחרון יש גובה של 2.5 מטר בערך, תיהנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *