טיול בדרום איטליה: נאפולי

היום השביעי לטיול בדרום איטליה: נאפולי

היום אחרון בסימן מתח ועיכובים, היום האחרון לטיול שלנו בדרום איטליה התחיל בצורה מעט מטרידה. התעוררנו לידיעות על התקפה אירנית על ישראל, וחשש קל עלה בנו לגבי הטיסה חזרה. חשש זה התממש כאשר אל על הודיעה על עיכוב של 4 שעות בטיסה.

בינתיים, עד לטיסה, החלטנו לנצל את הזמן שנותר לנו ולבקר בנאפולי, העיר התוססת והרועשת שמהווה את התחנה האחרונה בטיול שלנו. נאפולי היא עיר של ניגודים. מצד אחד, היא עשויה להיראות כאוטית, מלוכלכת ומלאת תיירים. מצד שני, היא עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות, עם אוכל מעולה ואווירה ייחודית. התחלנו את ביקורנו בנאפולי בטיול רגלי בעיר העתיקה. הסתובבנו בין הסמטאות הצרות, עברנו דרך כיכרות היסטוריות וחזינו בבניינים עתיקים מרשימים. לאורך הדרך, עצרנו לטעום מהפיצה המפורסמת של נאפולי, שנחשבת לאחת הטובות בעולם.
סיום מתוק-מריר, למרות העיכוב בטיסה, נהנינו מאוד מהיום האחרון שלנו בנאפולי. כשהגענו לשדה התעופה, עלינו סוף סוף על הטיסה חזרה לישראל. למרות תחושת העייפות והגעגועים הביתה, היינו מלאים בסיפוק ובחוויות.

האלוהים של נאפולי – מרדונה לפני הכל ולכן התמונה שלו מפוזרת בכל מקום.
מרדונה אלוהים של נאפולי ואיטליה

הפתעה הדס ועמית הגיעו מלונדון לנאפולי להגיד שלום וקיבלו ברכות וסלפי מכל הקבוצה – איזה כיף