רמלה בריכת הקשתות והמגדל המרובע והמסגד הלבן

רמלה בריכת הקשתות והמגדל המרובע והמסגד הלבן

טיול חברים / סיור בשבת 27/11/2010 ברמלה, טיול יום ברמלה: בריכת הקשתות, המגדל המרובע והמסגד הלבן, מסעדת חליל
בריכת הקשתות, מאגר מים תת קרקעי, עתיק . באתר , סיור קצר הכולל שיט בסירות מתחת לפני האדמה / מתחת לקשתות.המגדל המרובע והמסגד הלבן , במרכז העיר רמלה, מגדל תצפית, מראשו ניתן להשקיף על שטחים נרחבים. מקנחים את היום במסעדת חליל – חומוסיה / שיפודיה גדולה בעיר העתיקה ברמלה.

רמלה היא עיר עתיקה ומרתקת הממוקמת במרכז הארץ. היא נוסדה על ידי המוסלמים במאה ה-8, והיא עברה לאורך השנים תחת שלטון מוסלמי, צלבני, מוסלמי שוב ועות'מאני.טיול יום ברמלה הוא הזדמנות מצוינת לחוות את ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר. הנה הצעה לטיול יום שכולל את שלושת האתרים המרכזיים של העיר: בריכת הקשתות היא מאגר מים תת-קרקעי עתיק שנבנה על ידי המוסלמים במאה ה-8. הבריכה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והיא אחד האתרים הפופולריים ביותר ברמלה. הסיור בבריכת הקשתות כולל שיט בסירות מתחת לפני האדמה. זהו חוויה מרתקת המאפשרת לראות את הבריכה מזוויות חדשות.

בריכת הקשתות רמלה
המגדל המרובע והמסגד הלבן ממוקמים במרכז העיר רמלה. המגדל המרובע הוא מגדל תצפית ממנו ניתן להשקיף על שטחים נרחבים. המסגד הלבן הוא אחד המסגדים הגדולים והחשובים בארץ.
המגדל הלבן רמלה

המסגד בשוק רמלה

מסעדת חליל היא מסעדה גדולה הממוקמת בשוק שבעיר העתיקה ברמלה. המסעדה מציעה מגוון רחב של מנות ערביות, כולל חומוס, שיפודים, מנות צמחוניות ועוד.
טיפים לביקור:
מומלץ להגיע לבריכת הקשתות בשעות הבוקר המוקדמות, לפני שהמקום עמוס מדי.
אם אתם מגיעים למגדל המרובע והמסגד הלבן בשעות הצהריים, כדאי להצטייד במים ובכובע.
מסעדת חליל פתוחה עד מאוחר, כך שתוכלו לסיים את היום עם ארוחה טעימה.
הרחבות והשדרוגים:
ניתן להוסיף לטיול ביקור בשוק העיר העתיקה של רמלה. השוק הוא מקום נהדר לקנות מזכרות, פירות וירקות טריים ומאכלים מיוחדים.אם אתם מגיעים לרמלה בימי שבת, כדאי לבקר בשוק הפשפשים. השוק מתקיים פעם בשבוע, והוא מציע מגוון רחב של חפצי וינטג', יד שנייה ופריטים מיוחדים.ניתן להאריך את הטיול ולבקר גם באתרים נוספים ברמלה, כגון: כנסיית סנט קלרה, מצודת רמלה, בית הכנסת העתיק ברמלה, קריית הממשלה העות'מאנית.
טיול יום ברמלה הוא חוויה מהנה ומהנה לכל המשפחה. העיר מציעה מגוון רחב של אתרים היסטוריים ותרבותיים, ויש בה משהו לכל אחד.

למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום