צילום מופע מחול

צילום מופע מחול רקדניות באולם בסוזן דלל נווה צדק עם תאורן בהנחיית Kfir Bolotin אלבום תמונות לעמוד הבית

טיול דולומיטים איטליה

טיול מטיבי לכת דולומיטים איטליה יומן מסע שבוע ימים מטיבי לכת בדולומיטים אטליה טיול כוכב מהעיירה מדונה די קמפיליו . מסלולים קשים ומאתגרים למיטיבי לכת, הליכות בין 10-18 ק"מ ליום בעליות תלולות וקשות ובירידות . בין השעות תשע בבוקר ועד שתיים שלוש ארבע אחה"צ. המסלולים בין גושי סלע ובולדרים, שבילים ביערות כשמיסבבנו הדולומיטים והאלפיים. מסלולים…

מטיבי לכת דולומיטים איטליה ויאה פראטה, Via Ferrata

מטיבי לכת דולומיטים איטליה ויאה פראטה, Via Ferrata יומן מסע היום השביעי מטיבי לכת דולומיטים יום 15 ליולי, יום שביעי לטיול ב דולומיטים איטליה   נפרדים מהדולומיטים, נוסעים דרומה לכיוון מילאנו. לפני שיוצאים לשדה התעופה אתגר אחרון לטיול, מסלול ה"ויה פרטה" : Rio Sallagoni Via Ferrata. הליכה בקניון צר ועמוק עם  מפל מים. הליכה בקניון על…

טיול מטיבי לכת יום חמישי ושישי דולומיטים איטליה

טיול מטיבי לכת יום חמישי ושישי דולומיטים איטליה יומן מסע צוקי ברנטה מטיבי לכת בדולומיטים אטליה 13 ליולי , יום 5 : לטיול ב דולומיטים איטליה  צוקי ברנטה: בוקר חדש אוטובוס המקומי לוקח  אותנו לרכבל cabinovia grosra , בפסגה נוף מופלא של הדולומיטים, צוקי ענק באורך קילומטרים מתנשאים מעלינו. נתחיל בשביל הליכה בין גושי בולדרים…

טיול מטיבי לכת יום שלישי ורביעי לטיול איטליה

טיול מטיבי לכת יום שלישי ורביעי דולומיטים איטליה יומן מסע שביל 5 האגמים מטיבי לכת בדולומיטים אטליה יום 3: לטיול ב דולומיטים איטליה  11 ליולי . שביל 5 האגמים: יצאנו למסלול מהתחנה שמול המלון bigletteria לרכבל  Cinque Laghi, מסלול קשה וארוך מעל 14 ק"מ שהתחיל בתשע בבוקר והסתיים בשש אחה"צ – בשמורת אדאמלו-ברנטה. Parco Naturale…

טיול מטיבי לכת דולומיטים איטליה היום הראשון והשני

טיול מטיבי לכת דולומיטים איטליה היום הראשון והשני יומן מסע יום ראשון ושני ל מטיבי לכת ב דולומיטים אטליה יום 1: לטיול ב דולומיטים איטליה , נחיתה במילנו, אחרי 4 שעות טיסה וחמש שעות באוטובוס הגענו לפארק הדובים Parco admello brenta עברנו דרך עמק רנדנה ,עמק Val genova  ודרך העיירה פינזולו, Pinzolo עיירה קטנה בצפון…