טיול מטיבי לכת דולומיטים איטליה היום הראשון והשני

יומן מסע יום ראשון ושני ל מטיבי לכת ב דולומיטים אטליה

יום 1: לטיול ב דולומיטים איטליה , נחיתה במילנו, אחרי 4 שעות טיסה וחמש שעות באוטובוס הגענו לפארק הדובים Parco admello brenta
עברנו דרך עמק רנדנה ,עמק Val genova  ודרך העיירה פינזולו, Pinzolo עיירה קטנה בצפון איטליה , בגובה 800 מטר באלפיים האיטלקים. עיירת  סקי חורף.
מפינזולו המשכנו למפל Nardis והמשכנו לעיירה  מדונה די קמפיליו.    Madonna di Campiglio. עיירת סקי בהכנות לקראת עונת סקי החורף. מעט תושבים ומעט תיירים. מבחר אין סופי של מסלולי סקי עם רכבלים לפסגות. רכבלים סגורים ופתוחים. בעונה זו ישנם מסלולי אופניים במקביל למסלולי הסקי המסתובבים בסללום מתחת לרכבלים. התצפיות בפסגות של הרכבלים מהממים לצד הדולומיטים ולצד האלפיים. הגעה למלון  Majestic Mountain Charme Hotel
לאחר ארוחת ערב מעייפת במלון, הכל לוקח הרבה זמן. מתחילים יום חדש

טיול מטיבי לכת דולומיטים איטליה

יום 2: לטיול ב דולומיטים איטליה, וולסינלה עמק המפלים, מצוידים ב כרטיס נסיעה חופשי  FREE PASS   לרכבלים ולאוטובוסים.
יום ארוך של לפחות 18 ק"מ. מגובה כ 500 מטר לכ 2160 מטר עם רכבל כמובן.
יציאה ממדונה בשעה תשעה וחזרה בחמש אחה"צ
התחלה ברכבל Spinale . מהפסגה מסלולי אופניים ואנחנו ברגל בסימון שבילים אדום. התחנה הראשונה שלולית Lago Spinale . בהמשך ביקתות ומפליים לרוב.
ונעלה על 2 רכבלים אל מסעדת הרים הנקראת  Rifugio Doss del Sabion. מהמרפסת תצפית מרשימה, לאחר הצילומים יורדים רגלית דרך כל הנופים הקסומים. בסיום, נגיע אל תחנת הרכבל Pra Rodont , איתו יורדים אל האוטובוס שייקח אותנו אל המלון שלנו בעיירה מדונה די קמפיליו  Madonna di Campiglio.  ארוחת ערב.
יום מהנה ויפה בגובה נמוך יחסית בשמורת Brenta. נעלה ברכבל Spinale אל Rifugio Dosson, בדרך תצפית מרהיבה על האזור. צועדים אל אגם ספינלה ומשם בין הגבעות הירוקות אל צמד המפלים העליון והתחתון של עמק ספינלה   Spinale Lake ascate Alte ו-Cascate di Sotto מקום מושלם להפסקת קפה עם נוף וצלילי מפלי המים היפהפיים. מכאן נמשיך אל הבקתה המקומית Rifugio Vallesinela, – עליה וחזרה למלון עם האוטובוס  – מסלול בשביל יער רגלי ויפה של 3 ק"מ למלון הנקרא שביל הדובים Sentiero Orso. – מסלול של 7 ק"מ דרך אחד המפלים היפים בעולם  – Cascate Di Mezzo, מפל מים כחולים ושוצפים היורדים במדרגות הסלעים עד לנחל שמתחתיהם. בדרכנו נפגוש גם נחל מרהיב ויערות עד. לבסוף, נגיע אל תחנת הרכבל שתיקח אותנו אל העיירה שלנו, מדונה די קמפיליו. עד לרכבל לחזרה ל Pinzolo Campiglio Express שני ק"מ אחרונים של הליכה מהרכבל למלון. סיימנו יום שני לטיול.

טיול דולומיטים איטליה מדונה די קמפיליו Madonna di Campiglio.

אלבום תמונות יום ראשון, אלבום תמונות יום שני

לפרטים ואלבומי תמונות על ימי הטיול בקישורים הבאים:
יום ראשון ושני לטיול,   יום שלישי ורביעי לטיול,   יום חמישי ושישי לטיוליום שביעי לטיול