טיול בלנזרוטה האיים הקנריים

טיול בלנזרוטה האיים הקנריים

שלושה ימים בלזרוטה מתחילים במרכז מבקרים Al Campesino ,בכל הדרכים אפשר לראות גומות, גומות לגידול יין. הגומות כמו מכתשים של לוע הר געש וחומות נמוכות להגן על הגפן מרוחות. באי פסלים קינטים. ממשיכים Timanfaya מרכז מבקרים על כל האזור ולשמורת טבע געשית. האזור געשי ורואים איך הלבה הגועשת נשפכה מההר. בסוף מגיעים למסעדה כמובן. לפני הכניסה הדגמה עד כמה האדמה חמה ורק צריך לחפור כמה סנטימטרים בכדי להרגיש את החום. בהמשך התצוגה יוצאים מהקרקע צינורות. שופכים לצינורות מים מדלי והם חוזרים בשפריץ אדיר חזרה. האדמה כל כך חמה , כשזורקים זרדים לבור הזרדים מיד נדלקים.
המסעדה במקום מיקמה את המנגלים שלה מעל בורות לוהטים ישר מהאדמה. אין צורך בפחמים או באש. האדמה מספקת את החום לרשת שממוקמת מעל. בהמשך הנסיעה בשמורה המלאה בלועות פתוחים ולבה שלפני עשרות שנים התפרצה ושטפה את האי. כך הוכפל שטח הגאוגרפי של האי. באי שקרוב למרוקו אי אפשר בלי טיול / סיבוב על הגמלים.
העיירה הבאה על קו ומפרצי המים El Golfo – Lanzrote. בתים לבנים על קו המים עם רחוב מלא במסעדות. המים מתנפצים על הסלעים ויוצרים מפרצונים. בHetvieros מבט על המפרצונים מלמעלה לסיום עוברים דרך בית קפה ותצפית ב Femes.

ביום שלישי בלזרוטה. התחלנו את היום בחנות של דקטלון. בשביל זה הינו חייבים טיול מישראל להאיים הקנאריים. טוב ממשיכים לגן של קקטוסים, ממשיכים ל Jameos Del Agua Manrique מערה בלוע הר געש עם בריכה מלאה בסרטנים אנדמיים קטנים ולבנים. ממשיכים לעיירה Arrifta לצהרים קטן . ממשיכים ל Cueva De Los Vetdes אוסף של מערות ארוכות ועמוקות. תחנה הבאה תצפית על נהר ואי Mirador Del Rio ממשיכים לטעימות של יין ב Bodega La Getia זהו סיימנו את היום חוזרים למלון

טיול בלנזרוטה Lanzrote

טיול בלנזרוטה Lanzrote

אלבום תמונות
לעמוד הבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *