סנטיאגו קובה Santiago+de+Cuba

סנטיאגו קובה Santiago+de+Cuba

סנטיאגו דה קובה – העיר השניה בגודלה אחרי האוונה

סנטיאגו / Santiago+de+Cuba טיסה פנימית מהוואנה, שדה התעופה בהוואנה לטיסות פנים ברמה כמו שדה דב בתל אביב של לפני 20 שנה. שאלות לגבי אינטרנט אלחוטי בשדה התעופה ? מה פתאום בטיסות פנים. איך בכלל אפשר לחשוב על זה? אחרי יותר מ 27 שעות של טיסות והמתנות בשדות תעופה. ביציאה משדה התעופה המתינה לנו המדריכה ביחד עם נהג. המדריכה ילידת סנטיאגו ודוברת אנגלית ואני מתרגל את הספרדית. נסענו ישר לקאזה. מתארגנים לארוחת בוקר ויציאה לסיור. סנטיאגו דה קובה – העיר השניה בגודלה אחרי האוונה.
בעיר הרכבים של שנות החמישים. בסיור אנדרטות, הליכה במדרחוב. כולם ברחוב ולא במיוחד עובדים קשה

cuba car
כמו בכל טיול גלידה מקומית וקינחנו במסעדה עם פירות ים ובננה ציפס וכמובן מוחיטו. בקאזה נקי ומרווח , ארוחת בוקר כוללת פפאיה וקפה מקומי סביר. ארוחה במסעדה סבירה וטובה 23 דולר לאדם כולל שתיה וטיפ בממוצע. לינה בקאזות – חדרים בדירות של אנשים . סביר ונקי כולל ארוחת בוקר. אפשר לבקש ובקשנו שיעשו לנו כביסה.
הנהג לא הגיע עם הרכב השכור, כי הרכב המוזמן ומשולם מראש לא היה זמין וקיבלנו נהג מחליף עם שברלוט שנת 55.

יוצאים למבצר אל מורו הצופה אל מפרץ סנטיאגו. Castillo del Morro San Pedro de la Roca El+Morro
מחיר: הכניסה לאתר עולה 4$. ומחיר למצלמה 5$, כן גם המצלמה משלמת כניסה וכמובן צריך להזדהות עם דרכון.  ממשיכים לשייט וסיור מעגלי באי דייגים קטן Cayo Granma , באי בתים שעבר עליהם הוריקן. Cayo Granma cuba

Cayo Granma cuba

Cayo Granma cuba
הנהג רוברטו לבסוף עם הרכב השכור, הגיע ויצאנו לחפש תחנת דלק. כל התחנות מלאות או שאין את הדלק מתאים.
וממשיכים לסלע הגדול  La Gran Piedra וטיפוס ב 465 מדרגות לתצפית. כשעה נסיעה מסנטיאגו. כביש מפותל בתוך הטבע עם נקודות תצפית. עליה בגשם שוטף וכשהגנו לפסגה הגשם עצר בכדי שנוכל לצלם כמובן. מהפסגה יש תצפית על הנוף. הסלע שבראש ההר, 1200 מטר מעל פני הים. במקום תצפית פנורמית על כל קו החוף.

La Gran Piedra cuba
סיימנו את היום במסעדה מקומית עם שרימפס וקפרינייה כמובן.

לעמוד הבית של קובה

לעמוד הבית של האתר

תגובה אחת Add yours

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *