גוארדאלאבקה קובה  guardalavaca cuba

עוזבים את ברקאוה ויוצאים לנסיעה ארוכה עד לטרינדד, אנחנו לא יודעים עדיין איזה נסיעה איטית מחכה לנו עד גוארדאלאבקה GUARDALAVACA.
נסיעה ארוכה ארוכה מאוד עשר שעות נהיגה בדרך משובשת מאוד בלי לבקר באתרים. 7 שעות עד לעיר מואה שבמרכזה מפעל גדול לבדיל. הגענו למפלים Guayabo שבפארק הלאומי la mensure .

Guayabo cuba

מאוחר וכבר לא ניתן לרדת לכיוון המפל וליהנות מהפארק. הגענו בשש וחצי בערב למלון שלא מובן למה מארגן הטיול שלנו המליץ על מלון ולא קאזה כמו בכל יום. על פי המלצה שלו שילמנו מראש עבור המלון שלא רצה לכבד את השובר ונאלצנו לשלם כפול והפעם יותר ממה ששילמנו מראש באינטרנט. לא עזר כל הסקנדל. ננסה בבוקר שוב לקבל בחזרה את התשלום. היומיים הבאים הולכים להיות משעממים ובלתי נסבלים עד שנגיע לטרינדד. להיום מוזמן לנו מלון משולם מראש – BRISAS GUARDALAVACA
נסיעה לאורך האוקינוס האטלנטי, נסיעה עד מואה 7 שעות. ומשם למפלי גואינבו הגענו מאוחר ויכולנו לראות את המפלים מלמעלה. לו ירדנו ההינו חוזרים בחשיכה והיתה לנו דרך איומה וארוכה.
לאחר "מלחמת עולם" אתמול עם המלון, למחרת בבוקר המלון זיכה אותנו בתשלום הכפול.

BRISAS HOTEL GUARDALAVACA CUBA

ממשיכים ל קמאגווי (Camagüey)' נסיעה מגוארדאלאבקה לאולגין ולקמאגווי , אולגין שיטוט בעיר ותצפית – שום דבר מרגש וממשיכים לקמאגווי, שוב בוקר למחרת שבע בבוקר עוזבים את קמגוואי עיר מעבר משעממת.

Camagüey cuba
אחרי ארבע וחצי שעות הגענו לכפר העבדים. טיפוס למגדל וסיבוב אצל הרוכלים.

חצי שעה וממשיכים לטרינידד לקאזה, בדרך עוצרים בבית של צ'יצ'י . בית לקרמיקה ומכונית עתיקה ביותר.

trinidad chichi house cuba

בקאזה פורקים ונוסעים ל סיור רגלי בשמורת מפל אל קובנו שנמצא בסמוך לכניסה לטרינידד, רחצה מתחת למפל ובבריכה

ברקאוה Baracoa cuba

el cobano trinidad cuba

חוזרים למרכז לשעה לימוד סלסלה למסעדה ולמועדון סלסה.