הר הגעש ארנל Arenal

הר הגעש ארנל Arenal

3 לילות במלון מונטניה דה פוואיגו Montaña+De+Fuego+Resort  לרגלי הר הגעש ארנל, מכאן נעשה טיולי כוכב

יום הראשון בארנל , מתחיל בגשם חזק. היום הגשום הראשון שלנו בקוסטריקה שבה יורד כל היום גשם. יוצאים לדרך שמונה בבוקר שעתיים נסיעה עד לפארק,  Parque Nacional Volcan Tenorio
שלוש שעות הליכה בגשם שוטף, מזל ששכרנו מגפיים לבוץ מהגשם. בפארק הלאומי של הר הגעש טנוריו, לאורך 7 ק"מ ביער עננים טרופי עד ל Los Teñíderos – מפגש היובלים המפורסם של Rio Celeste (הנהר התכול), בו המים יוצרים השתקפות בצבע תכלת.  בפארק מפל עם בריכה בצבע תכלת ותצפית לשלוש הרי הגעש.

Parque Nacional Volcan Tenorio

כאן התקלקלה המצלמה והפסיקה לעשות פוקוס כניראה מהרטיבות, חוזרים ללפורטונה לארוחת ערב במעיינות החמים באלדי.
היום השני בארנל מתחיל טוב בלי גשם והמצלמה חזרה לעשות פוקוס. מוקדם בבוקר חמש ורבע באזור ארנל סיור ציפורים ובעלי חיים עם ג'ובאני מדריך יוצא דופן ומקבל אורחים בחום, יליד המקום המדבר את שפת הציפורים. גובאני איתר עבורנו את העצלן וציפורים רבות. הוא מחקה את שריקות הציפורים וזוכר ויודע את מיקומן. הסיור היה כיף והיה הרבה מה לצלם בזכות גובאני, לא רצה להיפרד עד שלא נמצא ונצלם את הציפורים.

costa rica

costa rica

 קוסטריקה ארץ גשומה כל הזמן. התמזל מזלנו ומשישה ימים ההינו רק יום אחד בגשם כל היום, ואז המצלמה הפסיקה לעשות פוקוס. מומלץ לכולם ובמיוחד לצלמים שהכל יהיה מוגן מגשם. ארוחת בוקר ויוצאים לסיור טרקטורונים הרפתקני. שעתיים במסלול קשה דרך מטעים ושבילים של פרות עד לאגם והר הגעש ארנל – לא כיף.
לילה במלון מונטניה דה פוואיגו

arenal costa rica

 


לעמוד הבית של קוסטה ריקה

לעמוד הבית של האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *