מגפת קורונה

שנת 2020 מגפת קורונה  יומן מסע בלי עתיד

2 למרץ  2020 בחירות בפעם השלישית – בתוצאה חוזרת של כמעט תיקו שוב
11 למרץ  בעצב רב מודיע לילדים שלא נוכל להיפגש.
חודש מרץ התפרצות מגפת הקורונה וכולנו נכנסים לבידוד ולמעקב של ממשלת המעבר ודון קורונה מבלפור.
כולנו בסגר בבית בלי עבודה בלי לפגוש את הילדים והנכדים – ובלי עתיד לזקנים בני 60 פלוס. בשעמום הכללי בלי עבודה ובלי טיולים בארץ ובעולם, אני מצלם ביצים, טיפות מים, תוקע תפוח ובננות בעצים בתקווה שהציפורים יגיעו לבוק צילומים….

ציפור דרור בחלון

והציפורים לא בדיוק מגיעות  פרט לדרורים וממשיכים להעביר את הזמן במסלולי הליכה יומיים.
והבורסה, מה יש להגיד החסכונות נעלמים בצעד עקבי לשורת האפס, אמזון עוצרת המשלוחים לישראל, מקדולנס סוגרת את הסניפים, באיטליה ובספרד מאות מתים ליום. עברתי לקריאה בקפה, מה שרואים שאין עתיד מבלפור או מדון קורונה – או שאני משתגע בבית.

קוראים בקפה

את קבוצת הגיל שלי הם כבר לא מקבלים בבתי החולים באיטליה ובקרוב גם כאן. אין לי בעיה עם זה, זה רק יקדם כלכלית את הילדים, אז כל מה שנשאר זה לעבור ב-הפנתאון של תל-אביב שברחוב טרומפלדור   ובנחלת יצחק   ולבחור לצידו של מי ……
המסלול היום לשעמום קורונה, בית גיל הזהב, פארק דרום שוק התקווה ובית הקברות נחלת יצחק, סה"כ 11 ק"מ. בקטנה היום.

collage_230320

אין אופק, לפי ההנחיות החדשות עד 100 מטר מהבית, 50 מטר מהבית שלי בית הקברות בנחלת יצחק , 27 למרץ גנץ בוגד בכולם וחובר לביבי. אפריל 2020, עדיין אין ממשלה. סגר כללי בבני ברק והצבא כבש את העיר, אין ניכנס ואין יוצא מהעיר. 50 אחוז מהחולים בארץ הם מבני ברק וירושלים והחרדים לא מקשיבים לסגר. ירושלים מחולקת לרובעים שנכנסים לסגר. ואיך זה שמעל מיליון מובטלים קונים אוכל בכסף מלא ולבני ברק דוחפים טונות של אספקה בחינם?!

ל"ג בעומר אצל חסידי בבני ברק

ברחובות תל אביב שוטרים וחיילים, כן כן חיילים שומרים על הסגר ברחובות. הגעגועים לילדים ולנכדים שולחים אותי להיות מתחת למרפסת של הילדים, לשלוח חיבוקים ונשיקות ממרחק של קומה אחת, לבקש מהנכדים לשפוך עלי כוס מים לצחוקים ולבכי מרחוק. לזרוק כדורים אחד לשני. עצוב עצוב עצוב.  08/04/20 ערב פסח נכנסים להסגר מלא אין יוצא אין בא, סדר בלי משפחה ובלי ילדים סדר פסח עצוב. ערב פסח בסגר, לא לראש הממשלה ביבי נתניהו שהזמין את הילדים שלו לסדר ולא לנשיא המדינה רובי ריבלין שהזמין את הבת שלו לסדר פסח ולא לשר הבריאות ליצמן שהפר את הבידוד והלך לקניות ולבית הכנסת. יש חוק לראשי המדינה וחוק אחר לאזרחים. פשוט חרפה של ראשי מדינה. המדינה בסגר ואנחנו קונים און ליין  בטיב טעם, סופרסל וחצי חינם. המשלוחים מגיעים עם חצי מההזמנה שבוע אחרי שבוע. המחירים בכל הרשתות קפצו וכולנו שבויים שלהם. חג שני של פסח, שוב סגר, אין לצאת יותר מ 100 מטר מהבית עד יום חמישי שאחרי סדר פסח השני, אין מימונה ואין לצאת למאפיות לקנות חמץ. כל מה שנישאר זה לראות הרצאות וירטואליות על צילום וטיולים בחו"ל באמצעות ZOOM . נחזור לצלם ב חמישים מטר הקרובים

חוטמיות וחתולים

16/04/20 המדינה חילקה לכל ילד עד גיל 18 ולכל זקן המקבל קצבת זיקנה 500 שקלים. המשא ומתן בין דון קורונה מבלפור לגנץ ממשיך להתנהל ואולי נלך לבחירות רביעיות. ואוווו…….יום ראשון 19/04/2020 , עברנו את פסח וחוזרים לעבודה……רק חלק מהמשק חוזר לפעילות חלקית בהגבלות שעדיין לא ברורות לאף אחד.
יום ראשון 19/04/2020 , עברנו את פסח וחוזרים לעבודה……ורק מחלק מהמשק חוזר לפעילות חלקית,  חזרה לעסקים בלחץ ובלבול של הגזירה החדשה של דון קורונה מבלפור לעסקים:  "תו סגול".
הרכב לא מניע, הלך המצבר? ברור, כולם בבית בסגר או סתם מובטלים והרכבים לא מתניעים.
20/04/19 יום הזיכרון לשואה משרד הבריאות מפיק לנו מסמך תעדוף מי למכונת הנשמה ומי ל……לפי הדוגמא של איטליה וארה"ב
במזל טוב 20/04/2020 גנץ וביבי  חתמו על הסכם בין הליכוד וכחול לבן על ממשלת אחדות.
תוכלו לברך אותי במזל טוב, מס הכנסה הודיע לי כי ב 2019 עדיין לא מלאו לי 20 שנה
איזה כיף אני יכול להתחיל לצאת עם צעירות. דון קורונה מבלפור ביחד עם פקידי האוצר עושים הכל אבל הכל לא לשלם לבעלי העסקים

מענק קורונה לעסקים

והיום 23 לחודש עירית גבעתיים צלצלה אלי כ קשיש עירוני לשאול איך אני מרגיש והאם אפשר לעזור לי. כמובן שאמרתי תודה ושאני קשיש במצב איתן
אז עצמאות שמח מקשישי גבעתיים. יום עצמאות ניראה שנישאר לבד בבית ובמרפסות. ללא מטס או משט או במות בידור או מנגלים בפארק. עצוב עצוב עצוב איזה שנה זו 2020. עצמאות בסגר מוחלט אין לצאת יותר מ 100 מטר. אז בכל זאת יהיה מטס חיל האוויר ליום העצמאות של 4 מטוסים שיחלפו מעל המרכזים רפואיים בכל הארץ, לאות הוקרה לצוותי הרפואה שעומדים בחזית המלחמה בנגיף הקורונה. מטס יום עצמאות 2020 הכי קרוב שאפשר, בסגר מאה מטר מהבית

מטס יום עצמאות 2020

אז בכל זאת יהיה מטס חיל האוויר ליום העצמאות של 4 מטוסים יחלפו מעל המרכזים רפואיים בכל הארץ, לאות הוקרה לצוותי הרפואה שעומדים בחזית המלחמה בנגיף הקורונה. יוצאים מהסגר ומתחילים את שנת 2020 בחודש מאי מהתחלה……..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *