טיול 4X4 בגיפים לירדן ההררי עמק החולה ולרמת הגולן

טיול 4X4 בגיפים לירדן ההררי עמק החולה ולרמת הגולן

יומיים של טיול 4X4 בגיפים לירדן ההררי עמק החולה ולרמת הגולן. הטיול שלנו בין נופים נהדרים, בין צהוב לירוק, בין מעיינות לנהר זורם, גשרים ובנג'י על הדרך. בצוות רוני, מתכנן המסלול ושף אבי שבישל לנו שלוש ארוחות נהדרות ביום, ולינה באוהלים על שפת הירדן. אנחנו בשיא הקיץ והטמפורטוה 30 מעלות פלוס.
המסלול מתחיל בטיפוס להר סוסיתא, אתר ארכאולוגי שמצפון לכינרת ובמורדות רמת הגולן. ממשיכים לירדן הררי, תוך כדי חצייה של הנחל  ועד לזולה בין צמחיה ליד עין קלע, לטבילה קלה וארוחת צהרים על האש של השף הצמוד שלנו אבי. ממשיכים לאורך הנחל, הדרך קשה ומלאה בסלעים ובולדרים שמטלטלים את הגיפ מצד לצד ובנסיעה איטית,

הר סוסיתא, אתר ארכאולוגי שמצפון לכינרת ובמורדות רמת הגולן

ממשיכים דרך גשר כפר הנשיא, גשר שהנהר זורם דרכו דרך מספר צינורות מים ומעבירים את המים לצד השני של הגשר עם דגים קופצים לתוך הזרם.

גשר כפר הנשיא

ממשיכים בנסיעה עוברים ליד גשר בנות יעקב שבו צעירים עושים בנג'י מעל לירדן. ממשיכים בנסיעה בעמק החולה לצד נחל הירדן הזורם ומחפשים מקום לפרוס את האוהלים ללילה.

גשר בנות יעקב שבו צעירים עושים בנג'י מעל לירדן

את הבוקר של יום חדש, מתחילים ברחצה בירדן הקפוא עד שהשף  אבי יהיה מוכן עם שקשוקה. יוצאים לדרך ומתחילים לטפס לרמת הגולן ומגיעים לאגם היפיפה בירכת רם ומג'דל שמס ועוברים בין המוצבים שמעל ברכת רם ולנוף המרהיב מהמוצבים.

בירכת רם ומג'דל שמס

הנסיעה דרומה לוקחת אותנו דרך הכפר בוקעאתא , לקפה קטן ופלאפל מקומי. ממשיכים דרך רצועה גדולה של טורבינות רוח לייצור חשמל,

טורבינות רוח לייצור חשמל

עד לפינה נהדרת להפסקה – עין אניעם בין חורשת אקליפטוסים רחבה נמצאת בריכת אניעם , נהדר לרחצה לריענון מהחום הלוהט ברמת הגולן בתקופה זו של השנה.

עין אניעם

התחנה הבאה שלנו מפל גמלא הגדול ועל הדרך טנק הפוך.

מפל גמלא

ממשיכים לתצפית על הכינרת המשמשת קופצים במצנחי רחיפה –  אתר רחיפה מבוא חמה.

אתר רחיפה מבוא חמה

הנקודה האחרונה שלנו לטיול הזה לפני ארוחת צהרים , בריכת גופרית מסריחה – מעיין עין ג'ונס בגב של חמת גדר, מקום מוזנח עם מים בטמפרטורה כנראה של 50 מעלות שבחוץ רק 35 מעלות .

מעיין עין ג'ונס בגב של חמת גדר

אלבום תמונות וסרטונים
למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום

תגובה אחת Add yours

  1. יובל נדל הגיב:

    אברמיקו, כתיבה נפלאה, צילומים נפלאים, והרבה טעם של עוד מהטיול שלנו.
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *