טיול רטוב למשפחות

טיול רטוב למשפחות

טיול רטוב ומרענן ביום שרבי בקיץ למעיינות שכבה ובריכות במורדות הכרמל למשפחות עם ילדים, בהובלת מורה הדרך ושמאי מקרקעין מאיר צור

היום נצא למסע מרתק המשלב טבע, היסטוריה והרבה מים!

התחנה הראשונה: מי קדם – פארק אלונה Alona Park (Mey Kedem)
נתחיל את היום בביקור בפארק אלונה, שם נטייל בנקבת מים זורמים עתיקה באורך 280 מטר. גובה המים בנקבה מגיע עד 70 ס"מ, מה שמקנה חוויה ייחודית לכל המשפחה. משך ההליכה בנקבה הוא כ-שעה, וישנן נקודות מילוט לאורך המסלול. אתר בתשלום, בין המושבים אביאל ועמיקם לצד זיכרון יעקב ובנימינה,  חובה להביא פנסים ונעלי הליכה במים.
מי קדם - פארק אלונה מסלולי טיול רטובים למשפחות

  • התחנה השנייה: עין צור
    מעיין נקבה יפהפה הממוקם בתחומי רמת הנדיב. המעיין נגיש בהליכה קצרה ומהווה מקום מושלם ליהנות מפיקניק ומהנוף המרהיב. ילדים ייהנו במיוחד מהבריכות הקטנות במקום, שם יוכלו לטבול ולשחק.
    עין צור מסלולי טיול רטובים למשפחות

  • התחנה השלישית: מעיין עין קדם
     עין קדם, מסתתר בתוך מערה, זוהי נקבת מים לא ארוכה מדי, המתאימה גם לילדים. ההליכה אל המעיין אורכת כ-1.6 ק"מ לכל כיוון, תחילת מסלול בסימון שבילים כחול מאחורי החנייה של המלון קדם, על הדרך חולפים על פני רפת ולאחר כ ק"מ פיצול ממשיכים לסימון שבילים שחור. המעיין נמצא בכרמל בקרבת נחל נדר ונחל גלים.
    עין קדם מסלולי טיול רטובים למשפחות

  • מסלול הליכה למעיין מסלולי טיול רטובים למשפחות

  • התחנה הרביעית: בוסתן כיאט Bustan Khayat
    בוסתן כיאט אתר נטוש הנמצא בחיפה, בקצהו התחתון של ואדי שיח,
    במקום בריכות ותעלות המקשרות בין חלקי הגן. יכל להיות פנינת טבע  במידה והיו משמרים אתה המקום. כרגע כמה בריכות מים בצבע ירוק לטבילה של אמיצים או חרדים מבני ברק שמילאו את המקום. השביל המוביל לבוסתן נמצא מול שער ברוש שבבית העלמין שדה יהושע חיפה.
    בוסתן כיאט מסלולי טיול רטובים למשפחות

אלבום תמונות וסרטונים
למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *