קוסטריקה 11 יום טיול

קוסטריקה 11 יום טיול

טיול לקוסטריקה 11 יום בדצמבר עם נהג ומדריך מקומי צמוד. דיברנו ספרדית ואנגלית. קוסטריקה גן עדן ירוק, שמורת טבע בגודל של מדינה, קוסטריקה ירוקה וגשומה כל הזמן.
קוסטריקה מדינה בלי צבא, מתעסקים הרבה במיחזור ובשמירת הטבע . מזלנו בטיול היה לנו רק יום אחד עם גשם בכל הטיול. מזל גדול. צריך לקחת בחשבון תרמילים חסיני גשם בעיקר צלמים.
קוסטריקה עבורי זה טבע, הרי געש ובעלי חיים. ( ציפורים צבעוניות והרבה ולא פשוט לצלם, קופים, תנינים, צפרדעים והחייה המקומית " העצלן SLOTH", לטאות, איגואנות, פרפרים ועוד… )

costa rica

costa rica

costa rica

costa rica

קוסטריקה מדינה מתקדמת ומקבלת את התיירים בסבר פנים יפות. אינטרנט אין בעיה, יש בכל מקום ואפשר לקנות סים בשדה התעופה. לא מומלץ להחליף לכסף מקומי, הוא כולל הרבה אפסים ואין בעיה לשלם בדולרים. יש פעילות לכולם ואנחנו עשינו הרבה: שמורות טבע, שיט בשמורות טבע, שיט בין תנינים, אומגות / קנופי, ראפטינג ברמה 2-3 , טרקטורונים, הליכה על צמרות עצים גבוהים באמצעות גשרים תלויים גבוהים, חופים והכל מצולם כמובן. אוכל מבחינתי אין סוף של פירות טרופיים: פפאיה מנגו, בננות והרבה , הכי הכי אננס, אבטיח. וכמובן בכל ארוחה אורז עם שועית, בננה מתוגנת ובננה ציפס. שתינו: קפרייניה, מוחיטו, פינה קולדה ובירה מקומית אימפרייל.

המסלול שלנו עובר בערים:
פרטים על המסלול, תמונות יש להקיש על העיר במסלול
TortugueroLands in loveArenalMonteverdeManuel Antonio

 

costa_rica_map_track

אלבום תמונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *