טיול Da lat ויטנאם

טיול Da lat ויטנאם

בוקר, שבת לאחר טיסה של שעה פלוס מהוי אן, נחתנו ב דה לאת עיר בדרום וייטנאם. העיר ממוקמת בגובה של 1,500 מטרים מעל פני הים, עיר קטנה, אומרים עיר של פרחים. שווה להגיע לכאן רק עם יש תוכנית לטייל עם אופנועים באזור הכפרי. נתחיל את היום במלון , TTC Hotel Premium – Ngọc Lan, מלון פשוט אפילו בלי מזגן,  אולי בגלל מזג האוויר הנעים בעיר, מקרר מרעיש, מלון לא ממולץ. יוצאים לסיור בעיר,  סיור באגם  סואן הואנג שמול המלון ורחוב של פרחי אורטזיה, איך אפשר בלי לבדוק את הבגט המקומי, באן מי ‑ בגט וייטנאמי – קישקוש בלבוש. שוק לילה,  שוק צבעוני ותוסס מול המלון, אין סוף דוכנים לבגדים ושמעטס ופירות וירקות.

Easy Rider by Motorbik ויטנאם

את הבוקר נתחיל למשך יומיים ברכיבה על אופנועים עם המדריכים שהם נהגי האופנוע שלנו  בדא לאת. על הדרך עוצרים  לסיור אצל מגדלי הפרחים ומגדלי הקפה, מספר סוגים של עצי קפה כולל קפה מהצואה של הסמור, Weasel Coffee וזה מזכיר את הסרט מתים על החיים עם ג'ק ניקולסון ומורגן פרימן. ממשיכים בסיור בכפר שמגדלים תולעי משי מתחילת התהליך ועד יצירת חוטי המשי. מהגלמים, מוציאים את התולעים באופן ידני לשימוש בבית התולעת לניקוי קוסמטי וגם מרתיחים את הגלמים ומפזרים אותם במים ומשיכת החוטים לגילגול . התחנה הבאה מפל Elephant Waterfall , מפל מדהים כולל כלה שבאה להצטלם.

Elephant Waterfall bride ויטנאם

ליד המפל פסל בודהה ענק ומרשים.

בודהה ענקית בדה לאט

הפסקת צהריים במסעדה קרובה וממשיכים ברכיבה לחווה לגידול חרקים/ צרצרים Cricket Farm , מיכלי ענק של החרקים / צרצרים בגדלים שונים. בסיום חיכתה לנו צלחת של חרקים / צרצרים פריכים ברוטב ומשקה אלכוהולי שעשוי במקום מאורז שמתסיסים בפחים. את האורז האלכוהולי שתינו והיה די חריף.
היום זה יום המורה, התלמידים לא לומדים, קונים פרחים ומביאים למורים להכרת התודה. יום שני לרכיבה באופנועים והתחנה הראשונה קרובה למלון,  הבית המשוגע בסגנון של גאודי המשלב את הטבע בנוף העירוני. העצירה הבאה באגם ועליה למנזר Lam Zen Monastery לפגודה ופרחים. עצירה הבאה למפל Datanla , אטרקציה ליד המפל רכבת הרים Mini Roller Coaster . ארוחת צהרים הגיעה וממשיכים לפגודה ולתחנת רכבת עתיקה מתקופת הצרפתים שהפכה לאתר תיירותי. מסיימים עם העיר וממריאים באיחור לסיגון. למלון  Novotel Saigon Centre , מלון טוב. מה שהביא אותנו לדלאת זה  Easy Rider by Motorbike, סיור אופנועים, אפשר לעשות בכל מקום אחר ולוותר על העיר בטיול.

המסלול שלנו עובר בערים ויעדים:
(למעבר לפרטים ואלבומי תמונות בערים אחרות במסלול יש להקיש על העיר במסלול)

Ha Noi >> Ninh binh >> Sapa >> Ha Long Bay >> Hue >> Hoi An >> Da lat >> Sai Gon >> Siem Reap Cambodia

אלבום תמונות
לעמוד הבית של ויטנאם
לעמוד הבית של האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *