Sai Gon   / Ho Chi Minh סייגון ויטנאם

Sai Gon   / Ho Chi Minh סייגון

סיגון / הו צ'י מין ( המקומיים מעדיפים סייגון ) נראה שזו עיר פחות עמוסה בתחבורה ממה שחשבנו בהאנוי. מתחילים בסיור תרבות,  Independence Palace , מבנה מתקופת מלחמת וייטנאם. אולמות וחדרים של הנשיא. בית הדואר מתקופת הצרפתים, עדיין פעיל כבית דואר. Notre Dame Cathedral of Saigon , קתדרלה קתולית מהמאה 19. עוברים לשווקים, שוק Ben Thanh, חלק מהמתחם חנויות של הממשלה במחירים קבועים. הכל מהכל: כובעים תיקים, דגים יבשים, המון קישוטים לקראת קריסמס. שוק צ'יינה טאון, סוחרים סיטונאים של הכל. מקדש טין האו  מקדש בודהיסטי. זהו הולכים למסעדה ולמלון ולסיור עצמי ללא  מדריך. הליכה לנהר ולגנים, סוגרים את היום בשוק הפרחים ברובע 10. כ שעתיים נסיעה מסיגון ל Cu Chi Tunnels,  מנהרות תת קרקעיות שבו השתמשו חיילי הוייטקונג כנגד הכובשים הצרפתים והאמריקאים. שעה נוספת של נסיעה למקדש Cao Dai  Temple מקדש מיוחד בני הדת הקא ו דאי, הגענו בדיוק בתחילת התפילה.

מקדש סייגון ויטנאם

קוף ליד המקדש ויטנאם

סמוך למקדש חורשה מלאה בקופים קטנים שבאים קרוב לאורחי המקדש. ארוחת צהרים ושעתיים חזרה למלון. מסיימים את היום בהליכה אל המדרחוב בין עשרות אלפי אופנועים  הנוסעים בכביש ובמדרכות עם ונגד כיוון התנועה. כל מה שנישאר לאופנועים זה לטפס על העצים.. בדרך חזרה למלון הופעה מול בית האופרה של דרקונים  בשלל ריקודים ופעלולים.

אופרה סיגון ויטנאם

שבת, נסיעה של שעתיים ל דלתת המקונג, שטים  לכפרים לאורך הנהר להתרשמות מתעשיית המזון המקומית, הנהר עצום , יערות קוקוס, , מפעל ללבנים, כל תהליך ייצור הלבנה. תעשיית הקוקוס. ממתקים, ריבה וכלים לבית. ארוחת צהרים וחזרה בשיט קצר ונסיעה של שעתיים למלון, תם ונשלם הטיול בויאטנם – על הבוקר טסים לקמבודיה.

המסלול שלנו עובר בערים ויעדים:
(למעבר לפרטים ואלבומי תמונות בערים אחרות במסלול יש להקיש על העיר במסלול)

Ha Noi >> Ninh binh >> Sapa >> Ha Long Bay >> Hue >> Hoi An >> Da lat >> Sai Gon >> Siem Reap Cambodia

אלבום תמונות
לעמוד הבית של ויטנאם
לעמוד הבית של האתר

תגובה אחת Add yours

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *