צילום ספורט כדורעף

צילום ספורט כדורעף באולם ובחוף הים

צילום ספורט כדורעף באולם ובחוף הים אתגר צילום מרתק ומאתגר, צילום ספורט כדורעף באולם  או בחוף הים הוא משימה מרתקת ומאתגרת כאחד.
צילום ספורט כדורעף, בין אם באולם סגור או בחוף הים שטוף שמש, הוא הרפתקה מרתקת לכל צלם. הדריכות והאנרגיה האופפות את המשחק יוצרות אווירה ייחודית, והאתגר הטכני והיצירתי טומן בחובו סיפוק עצום. הדריכות והאנרגיה בשיא, הכדור, עף במהירות הבזק וקשה לחזות לאן יפנה הפעם, והשחקנים מזנקים אל על והתאורה באולם  לא משהו והתאורה / השמש  בחוף הים עוצמתית, אבל רקע הצילום של חוף הים והשמים עושים כיף גדול בצילום.  כל אלה מציבים בפני הצלם אתגר טכני ויצירתי לא פשוט. אני מצלם בפוקס עוקב עם Canon R6 Mark II +24-70

הגדרות צילום
set1= M, 1/1000, F2.8, ISO AUTO, picture style = A, K5200, +H
AF Expand AF area (Focus 1 pt and AF Point), SERVO, Evaluative metering,
(תפריט AF1) Eye Detection = Auto, Subject to Detect = People,
(תפריט AF2) Case2-2 מתעלם משחקנים שחוצים את המצלמה
התאמתי כפתור * מחזיר פוקוס למרכז
(תצוגת עומק שדה גם בעינית – תפריט אדום 9 Dusplay simulaton =Exposure +DOF),

בין קירות האולם:
תאורה: התאורה באולם סגור עשויה להיות מאתגרת, הן מבחינת עוצמתה והן מבחינת כיוונה. שימוש נכון ב-ISO, צמצם ומהירות תריס יאפשר לכם ללכוד את התמונה בצורה חדה וברורה, תוך שמירה על איזון תאורה נכון.
תנועה מהירה: כדורעף הוא משחק דינמי שבו הכדור נע במהירות הבזק. עליכם להיות ערניים ומוכנים לתפוס את הרגעים המכריעים, כמו חבטות חזקות, קפיצות מרשימות והתרסקויות דרמטיות.
מרחב מוגבל: באולם סגור, שטח הצילום עשוי להיות מוגבל. תכנון מוקדם של מיקום הצילום והשימוש בעדשות מתאימות יעזרו לכם להפיק את המרב מהזווית והקומפוזיציה.

Volleyball כדורעף עירוני גבעתיים באולםעל חוף הים:
תאורה חזקה: אור השמש החזק בחוף הים עשוי להוביל לתמונות שטופות שמש או כהות. שימוש נכון בצמצם, פילטר ND ופונקציית HDR יסייעו לכם לשלוט בתאורה וליצור תמונות מאוזנות.
השפעות סביבתיות: חול, רוח ומים עלולים להוות גורם מפריע לצילום. הקפידו על הגנה על הציוד שלכם והשתמשו בטכניקות צילום מתאימות לתנאי השטח.
רקע מרהיב: חוף הים מציע נוף עוצר נשימה, שיכול לשמש כרקע מושלם לתמונות שלכם. שימו לב לקומפוזיציה ונצלו את האלמנטים הטבעיים – ים, שמיים, חול – כדי להוסיף עניין ויופי לתמונות.

כדורעף חופים volleyball_Beach

טיפים כלליים לצילום ספורט כדורעף:
הכירו את המשחק: הבנה של חוקי המשחק והטקטיקות השונות תעזור לכם לצפות את התרחשויות ולמקם את עצמכם בצורה מיטבית.
השתמשו בעדשות מתאימות: עדשת זום תאפשר לכם להתקרב ולהתמקד בשחקנים, ועדשת זווית רחבה תעזור לכם לתפוס את התמונה הרחבה יותר, כולל הקהל והאווירה ביציעים.
היו סבלניים: צילום ספורט דורש תרגול וסבלנות. אל תתייאשו אם לא תצליחו להשיג את התמונות המושלמות כבר בפעם הראשונה. המשיכו לצלם, ללמוד ולשפר את הטכניקה שלכם, ותראו את התוצאות משתפרות עם הזמן.
צילום ספורט כדורעף הוא חוויה מרתקת לכל חובב צילום. עם קצת הכנה, תרגול וסבלנות, תוכלו להפיק תמונות מרהיבות שיתעדו את האנרגיה, הדינמיות והרגעים המרגשים של המשחק.

אלבום תמונות כדורעף באולם
אלבום תמונות בחוף הים
למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *