חלק מ פלאי תבל שביקרתי

הרפתקאות בעולם: ביקורים בפלאי תבל

העיר הנבטית פטרה, הסלע האדום, ירדן

הביקור שלי בעיר פטרה היה חוויה בלתי נשכחת. טיול דרך הסיק, קניון צר ומתפתל המוביל אל העיר העתיקה, היה מרתק. גילוי האוצר האדום, פטרה, עיר עתיקה חצובה בסלע, היה מדהים. טיילתי בין המקדשים, הקברים והמבנים המרשימים, ונדהמתי מההנדסה והאומנות של הנבטים.

טאג' מהאל, הודו, הודו שלי נובמבר 2022

טיול הצילום בהודו בטאג' מהאל היה חלום שהתגשם. ארמון השיש הלבן המרהיב, המוקף בגנים ירוקים, הוא פשוט יצירת מופת. התענגתי על האור המשתנה לאורך היום, והשתקפויות המים בבריכה. טיול בין חדרי הארמון, ולימוד ההיסטוריה והתרבות שעומדים מאחורי המבנה, העשירו את החוויה.

פסל ישו בריו דה ז'נירו, ברזיל – 1980

לצערי, התמונות שצילמתי בפילם של פסל ישו בריו דה ז'נירו בשנת 1980 אבדו. זיכרונותיי מהביקור עדיין חיים, ואני זוכר את התחושה המדהימה של גובה, ואת הנוף המרהיב של העיר ושל חופי הים. טיפסתי אל הפסל ברכבל, ונהניתי מהנוף המשתנה לאורך הדרך.

עיר האינקה מאצ'ו פיצ'ו, פרו – 1980

גם התמונות שצילמתי בפילם של עיר האינקה מאצ'ו פיצ'ו בשנת 1980 אבדו. למרות זאת, זיכרונותיי מהמקום עדיין חזקים. טיול בין שרידי העיר העתיקה, שהיתה מרכז תרבותי ודתי חשוב של האינקה, היה מרתק. למדתי על אורח חייהם של האינקה, ועל ההנדסה המרשימה שהשתמשו בה בבניית העיר.

הפירמידות במקסיקו – 1980

שוב, התמונות שצילמתי בפילם של הפירמידות במקסיקו בשנת 1980 אבדו. זיכרונותיי מהמקום עדיין חיים, ואני זוכר את התחושה המיוחדת של עוצמה ותהילה. טיפסתי על הפירמידות, ונהניתי מהנוף המרהיב של הסביבה. למדתי על התרבות והדת של האצטקים, שבנו את הפירמידות.

למרות אובדן התמונות, זיכרונותיי מהביקורים בפלאי תבל אלו יישארו איתי לנצח. כל מקום היה ייחודי ומרשים בדרכו שלו, והותיר עליי רושם עמוק.

ועוד מויטנאם, קובה, קוסטריקה, דולומיטים איטליה, דרום איטליה, ואדי ראם ירדן, ובארץ כמובן. פשוט עשו חיפוש כאן…….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *