המסע בדרך החוף של פורטוגל וספרד Camino Portugues

המסע בדרך החוף של פורטוגל וספרד Camino Portugues

הטיול / המסע  שלי   2023  Camino Portugues  מוביל אותי בשביל הנזירים והצליינים (עולים לרגל)  או פרגרינוס (בספרדית) במסע המכונה בספרדPeregrinos  , My way / route Camino Portugues. דרך סאנטיגו , השביל הוא שביל החוף הפורטוגלי ושביל החוף הספרדי לאורך האוקיאנוס האטלנטי. מסע הקמינו הוא מסלול קתולי בן אלף שנים ויותר, המעניק חנינה על חלק מהחטאים שהנוצרי חוטא בחייו. בכדי להיות זכאי לאותה חנינה קיימת חובה ללכת לפחות מאה קילומטרים ולכן רבים מההולכים בקמינו בוחרים את הדרך מסאריה לסנטיאגו. אני התחלתי את ההליכה מפורטו פורטוגל ועד לסאנטיגו שבספרד.

קמינו פורטוגל
סגרתי מראש את הלינות ואת העברת המזוודות ממקום למקום. אני  צועד בין מלון למלון כ 20 ק"מ פלוס ליום. את המזוודות שליחים מקפיצים לי בין המלונות בעלות של 6 יורו להקפצה. במסלול יש 14 ימים הליכה ובאמצע ובסוף יום אחד נוסף לסיור בעיר ולמנוחה. סה"כ הלכתי 280 ק"מ בשביל, לא כולל את ההליכה בערים עצמם. מסלול ההליכה בעקבות החצים הצהובים של הדרך לסנטיאגו!!!!.  (ספרד)

סימון שבילים בקמינו

מתכנן לסייר  יומיים בויגו, יומיים בסאנטיגו, ויום ב Fisterra . אומרים ש Fisterra זה קצה העולם והק"מ האפס של הקמינו. הניווט בשטח עם אפליקציה mapy.cz , הרבה יותר טובה מגוגל מפות. להבדיל מגוגל מפות mapy , טובה יותר בשטח ויש לה אלטרנטיבה לכל מסלול.

להתחלת המסע בקישור מפורטו  שבפורטוגל

לעמודים הבאים במסע בקישורים הבאים
עמוד הבית של הקמינו
>>> פורטו >>> 5 ימים בדרך החוף בפורטוגל קמינו >>> שלושה ימים בדרך החוף בספרד >>> הדרך ל סנטיאגו >>>

למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום

2 תגובות Add yours

  1. יהודה טל הגיב:

    מסע מוצלח לא מסתיים לעולם
    הקילומטרים כן
    אך הזמן נשאר חקוק בתוכך
    הופך חלק ממך
    בסוף המסע אינני מרגיש מנצח
    אלא יותר אסיר תודה
    כאילו שהדרך עברה בתוכי ולא אני בתוכה
    [אברהם חלפי[

    1. aronco הגיב:

      הוספתי אלבום תמונות נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *