מה היה לנו בשנת 2023

מה היה לנו בשנת 2023

שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת ומלאת תהפוכות עבור מדינת ישראל ועבור העולם כולו. בישראל, השנה החלה במחאה המונית על המהפיכה המשפטית ושוויון בנטל וחירות בפני הכל לכולם. המחאה, שהתקיימה בקפלן בתל אביב, המפגינים דורשים להוציא עבריינים מורשעים מהכנסת. המחאה נמשכת לאורך חודשים. בנוסף למחאה, 2023 הייתה שנה של אירועים משמעותיים נוספים בישראל, ביניהם: רכיבות אופניים: השנה יצאתי לרכיבות אופניים בעוטף עזה, שוקדה ובארי, רכיבות בירקון, פלמחים ועמק המעיינות. הרכיבות היו חוויה מדהימה, והן אפשרו לי לחוות את הטבע הישראלי מקרוב.
טיול בקפדוקיה:  יצאתי לטיול בקפדוקיה שבטורקיה. הטיול היה חוויה בלתי נשכחת, והוא חשף אותי לתרבות , להיסטוריה ולטיסות בכדור פורח.
טיול בקמינו פורטוגז: בסתיו יצאתי לטיול בקמינו פורטוגז, מסלול הליכה של 300 ק"מ בין פורטוגל לספרד. הטיול היה אתגרי ומעניין.
בסוף השנה, ב-7 באוקטובר, פרצה מלחמה חרבות ברזל בעוטף עזה. המלחמה קשה ומדממת, והיא גובה את חייהם של עשרות חיילים . המלחמה גם גורמת נזק רב לרכוש ולתשתיות. המלחמה מביאה אותי גם להצטרף ולהתנדב בקטיף בעוטף עזה. במלחמה משגרים עשרות רקטות וטילים לרחבי המדינה, גם מעזה וגם מלבנון. בומים חזקים וריצה לממדים ולמקלטים הופכים לשגרה.
בנוסף למלחמה בעוטף עזה, 2023 הייתה גם שנה של מהפכה בתחום הבינה המלאכותית. טכנולוגיית הבינה המלאכותית הפכה מתקדמת יותר ויותר, והיא החלה להשפיע על חיינו בכל תחום.

והשאר בבלוג אירועי אופניים בשטח, ובבלוג הזה של טיולים צילום וטכנולגיה והתמונות שעשו את שנת 2023.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *