אללהבאד,  Prayagraj הודו

אללהבאד,  Prayagraj הודו

יצאנו מאורצה ברכבת דרך תחנת הרכבת Jhansi  לאללהבאד,  Prayagraj יצאנו 22:45 והגענו בשעה 07:00. הרכבה היתה קשה, הגענו בטעות או לא יום לפני הכרטיסים שלנו ושילמנו קנס של 5000 רופי.

הרכבת ל אללהבאד, Prayagraj הודו

כל מלון באלאבד שעשינו עבורו הזמנה בבוקינג לא קיבלו זרים, נהגים לא מבינים אנגלית ולבסוף מצאנו מלון, Tourist Bunglow, ועכשיו צריך להקדים את הרכבת הבאה. הקדמנו את הרכבת ביום, אחרי דם יזע ודמעות במשרדי הרכבת, כמובן בתשלום.

יצאנו לצלם ברציפים של הרכבת וממשיכים למפגש הנהרות, באללהבאד –עיר האלוהים (Allahabad), מצטרף לגנגס נהר יאמונה (Yamuna), ומקום מפגש הנהרות נקרא סאנגאם (Sangam). כולל נהר תת קרקעי סרסוואטי (Saraswati), ההינדואים מאמינים שטבילה בנהר שוטפת את החטאים. הינדים מרחבי הודו כולה, עורכים עליות לרגל לנהר כדי לטבול בו, להיטהר מן הקרמה השלילית, שדבקה בהם בעבר. ההינדוהים מתפללים שיזכו בבריאות טובה, באריכות ימים, בהצלחה, אושר וצאצאים.  האזור הוא נקודת המפגש של שלושה נהרות: הגנגס, יאמונה וסראסוואטי בשם  סנגם-  Sangam. מאות אלפי מבקרים דתיים בכל יום. פעם ב-12 שנה מתקיים טקס הקומבומולה הענק במקום והבא ב 2025 אללהבאד Prayagraj.

אללהבאד, Prayagraj, הודו

יוצאים שוב לאזור, Sangam, לצילום בזריחה, נקודת המפגש של שלושה נהרות, מאות אלפים מגיעים ואין סוף אוהלים של מסכנים ועשרות אוהלי אבלים באים לקבל ברכה ולגלח את הראש.

אללהבאד, Prayagraj, הודו

המסלול שלנו עובר בערים ויעדים:
(למעבר לפרטים ואלבומי תמונות בערים אחרות במסלול יש להקיש על העיר במסלול)

India, Delhi >> Agra >> Orchha >> Prayagraj_alabad >> Veransi >> Ramaupur village

אלבום תמונות  אללהבאד, Prayagraj הודו
עמוד הבית של הודו
למסלולי טיול וצילום

6 תגובות Add yours

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *